Bij een investering in een acquisitiecampagne zijn een zo hoog mogelijke respons en conversie gewenst. Klanten werven die lang blijven en hun rekening betalen is wat je zoekt. Bij het selecteren van je doelgroep voor je B2B campagnes zijn dit onderwerpen om rekening mee te houden.
Rendabele prospects
Redshanks is specialist in het vergroten van de kans op succes van jouw campagnes, op zowel de korte als lange termijn. Hoe wij jou kunnen helpen bij het vinden van de echt goede prospects? Met Market Insight, onze slimme analysetool voor prospects die je helpt om de beste prospects te identificeren. Market Insight geeft je de mogelijkheid om een klantprofiel op te stellen van jouw beste klanten en deze te vergelijken met de data van Dun & Bradstreet. Met dit klantprofiel als basis kun je op zoek gaan naar look-a-likes, bedrijven die lijken op jouw klanten en geïnteresseerd zijn in jouw producten en/of diensten. Wanneer je aanvullend de prospects ook op kredietwaardigheid segmenteert en de hoogste risicogroep uitsluit, voorkom je verrassingen achteraf. Je garandeert zo succesvolle en rendabele campagnes voor de lange termijn.